Ubezpieczenie

ubezpieczenie zdrowotne (Krankenversicherung)
  • od 67,57 €/miesiąc,
  • ubezpieczenie bez udziału własnego,
  • ubezpieczenie bez podwyżki składki,
  • ubezpieczenie bez obowiązku zawierania ubezpieczenia opiekuńczego (Pflegeversicherung),
  • ubezpieczenie bez obowiązku doliczania ustawowego 10%-owego dodatku do taryfy głównej,
  • ubezpieczenie bez badania lekarskiego,
  • ubezpieczenie bez obowiązku nadpłaty zaległych składek,
  • za każdy dzień chorobowego, wolny od podatku, dodatek chorobowy,
  • wypadkowe, emerytalne zamiast podatku oraz z dotacjami państwowymi,
  • ubezpieczenie pojazdów samochodowych z uznaniem polskich zniżek,
  • oraz inne ubezpieczenia …

3 Kommentare:

  1. Moim zdaniem t my sami powinniśmy wiedzieć jakiego ubezpieczenia potrzebujemy i tym wyborem się kierować przy jego zakupie. Tym bardziej, że jest darmowy dostęp do porównywarki ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ w której wybieramy najlepszą dla nas opcję ubezpieczenia.

    AntwortenLöschen
  2. Ogólnie ubezpieczenia są w życiu bardzo ważne i ja zawsze lubiłem być ubezpieczony an wiele rzeczy. Tym bardziej jak wchodzę na stronę http://swiatubezpieczen.net.pl/ to wiem, ze z pewnością znajdę tam najlepsze składki na moje ubezpieczenie OC.

    AntwortenLöschen
  3. Sam fakt posiadania ubezpieczenia jest ważną kwestią i ja oczywiście staram się je mieć cały czas. Teraz właśnie wyrobiłem sobie nowe ubezpieczenie na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie/na-zycie i jestem zdania, że ten wybór był najlepszym jakiego mogłem dokonać.

    AntwortenLöschen